Historie společnosti Stauff Group
Příběh Stauff Group začíná v roce 1950 v samém srdci Německa, kdy byla společnost založena jako smluvní strojní dílna. Dodávala strojní součástky do místních průmyslových podniků.
Na začátku šedesátých let si zakladatel společnosti, Arnold Menshen, uvědomil výhody podpory potrubí, které by snižovalo vibrace a hluk. To byl začátek úspěchu svorky Stauff. Tato svorka, původně vyráběná ze dřeva a později plastu, se používá jako podpůrný systém pro potrubí a hadice.
V moderní oblasti staveb potrubí, průmyslových staveb, strojírenství, mobilní hydrauliky, pobřežního a loďařského průmyslu, je život bez svorky STAUFF nemyslitelný. Na počátku vývoje společnosti, byly všechny dodávky odesílány z Německa. V roce 1972 podnikl STAUFF cestu přes Atlantik s cílem zajistit, aby společnost mohla plnit rostoucí poptávku a zaručit rychlou dostupnost. První zámořská pobočka STAUFF byla založena v New Jersey, a dala tak vznik STAUFF Corporation.
V průběhu let se společnost STAUFF pod vedením Knuta Menshena stále stabilně rozvíjela a zároveň bylo neustále upravováno a rozšiřováno portfolio výrobků. Dnes pokrývá globální síť distribučních základen STAUFF a výrobních zařízení celý svět.
Jako kompletní poskytovatel s pobočkami a obchodními partnery po celém světě a komplexním portfoliem produktů a služeb, představuje dnes STAUFF jednoho z předních dodavatelů v mezinárodním hydraulickém průmyslu.
1960+:
Úspěšné založení globální prodejní sítě prostřednictvím obchodních partnerů
1964:
Pan Arnold Menshen, podnikatel ze severoněmeckého Werdohlu, přebírá od svého tchána firmu Walter Stauffenberg KG, v té době ještě jako soustružnickou dílnu.
1965:
Zahájení sériové výroby umělohmotných originálních svorek STAUFF určených k pohlcování vibrací a hluku v hydraulických systémech
1970:
Založení sesterské společnosti Georg Menshen za účelem výroby vnitropodnikových strojů na vstřikování plastických hmot
Od roku 1973:
Postupné rozšiřování sortimentu produktů o plastové trubkové objímky odvětrávání nádrže paliva
1980+:
Otevření pobočky ve Francii (1981)
1982
Zahájení výroby zkušebních spojovacích článků a hydraulických filtrů v Německu a ve Spojených státech
1983:
Přestěhování ředitelství na současné místo ve Werdohl-Ehrenfeldu
1988:
Knut Menshen, nejstarší syn Arnolda Menshena, se stává členem výkonné rady
1990+:
Otevření dalších poboček v Číně (1994), Kanadě (1995) a Brazílii (1999)
1990:
Ukončení vývoje modelu s originální svorkou STAUFF podle německé normy DIN 3015
1996:
Ředitelství a závody v Německu získávají jakostní certifikát ISO 9001
2000+:
Otevření dalších poboček v Indii a Itálii (2000), na Novém Zélandu (2002), v Polsku a Koreji (2004), Rusku (2005) a Irsku (2007)
2000:
Otevření centra automatizované logistiky v Neuenrade-Küntropu
2007:
Přechod ze standardní povrchové úpravy na zinkovou/niklovou
2007:
Ředitelství a závody v Německu získávají certifikát ISO 14001 (pro oblast ochrany životního prostředí) a OHSAS 18001 (pro oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci)
2010+:
Otevření dalších poboček v Malajsii (2011), Vietnamu (2012) a Thajsku (2013)
2015:
Rozšíření sortimentu produktů o trubkové spojovací články STAUFF
od roku 2015:
Společnost získává firmu VOSWINKEL, s níž zakládá společný podnik v oblastech vývoje, akviziční činnosti, prodeje, logistiky a administrativy
2016:
Knut Menshen předává vedení Lutzi Menshenovi, nejmladšímu synovi Arnolda Menshena, a dále Jörgu Deutzovi a Dr. Matthiasu Papenfußovi
2017:
Ředitelství a závody v Německu získávají certifikát ISO 50001 (v oblasti hospodaření s energiemi)
Kvalita
Vnitropodnikové laboratoře firmy provádějí na všech výrobcích STAUFF neustálé kontroly a zkoušky v souladu s mezinárodními normami. Systém záruky jakosti STAUFF, certifikovaný podle ISO 9002:2008 vytrvale usiluje o dokonalost. Systém QA zahrnuje jak kvalitu výrobků, která je řízena požadavky zákazníka, tak všechny související služby. QA se zaměřuje na očekávání všech zúčastněných partnerů. Řízení jakosti ve společnosti STAUFF je dynamický proces, který je denně kontrolován, aby bylo zajištěno neustálé zdokonalování.
Mnoho z výrobků bylo úspěšně testováno a schváleno několika mezinárodními organizacemi a institucemi.
Společnost STAUFF je naladěna na potřeby globálního trhu, a to spolu se zkušeným a vysoce motivovaným týmem zaměstnanců a za použití inovativních technologií umožňuje společnosti nabídnout sofistikované produktové řady, které uspokojí požadavky každého zákazníka na světě.
Kvalita v STAUFF UK Ltd. spoléhá nejen na interní proces firmy, ale také na postupy svých dodavatelů a hlavně potřeby zákazníků. V zájmu zachování kvality plní specializovaný tým firmy tyto úkoly:
- Posouzení, náprava a zavedení opatření, která mají předejít opakování stížností zákazníků v budoucnosti.
- Vyšetřování a analýza hlavních příčin problémů kvality.
- Kontroly výrobních procesů a postupů uvnitř STAUFF.
- Spolupráce mezi zákazníkem a dodavatelem v záležitostech kvality.
- Vydávání certifikátů výrobků a prohlášení o shodě.
- Návrhy na zdokonalování výrobního procesu.
- Navštěvování zákazníků v záležitostech kvality.
- Audit dodavatelů.
- Kontroly vzorků nově vyvinutých produktů ISIR (Initial Sample Inspection Reporting) také známý jako FAI (First Article inspection).
- Kontroly rozměrů a vizuální kontroly kvality hotových částí a přijatých surovin.
- Technická podpora pro dotazy zákazníků.
Hlavní úkol a poslání společnosti STAUFF:
Poctivost a upřímnost, respekt a vzájemná důvěra při jednání s obchodními partnery tvoří základ trvalého úspěchu našeho společného rodinného podniku působícího po celém světě. Díky naší špičkové technologii vyrábíme mnohem efektivnější, spolehlivější a bezpečnější hydraulické aplikace, a to ku prospěchu lidí, pracovního a životního prostředí.