Lombardini Group
Především inovace. A pro všechny.
Lombardini Group si klade za cíl stát se nejvíce inovativním partnerem na trhu. Je hráčem, který je schopen dodávat vysoké kvalitativní standardy a podporovat nejnovější generaci technologií v globální síti. To co dělá, se odráží od toho, kdo je. Vždy totiž hledá řešení pro navržení nové budoucnosti.
1922 – první motor
Počátky Officine Lombardini se vrací do roku 1922. Tehdy Adelmo Lombardini vyrobil svůj první motor spolu se svým partnerem Pietro Slanzi ve městě Novellara, v provincii Reggio Emilia.
22. května 1933 – zrození „Officine MECCANICHE Fratelli Lombardini“
V roce 1933 rozšířil Adelmo Lombardini, spolu se svými bratry Alberto a Rainero, své podnikání a založil společnost „Officine Meccaniche Fratelli Lombardini“. Koupil zázemí strojírenského podniku se slévárnou, která se nachází na okraji Reggio Emilia.
28. listopadu 1933 – poválečná rekonstrukce
Po drtivých problémech v 1. světové válce proběhla rekonstrukce. Po válečném období byla firma Lombardini dále připravena splnit rostoucí požadavky vznětových a zážehových motorů, lodních motorů i široké škály traktorů a čerpadel s motorovým pohonem.
17. července 1934 – 500 motorů
V roce 1934 společnost vyrobila 500 motorů: 482 mělo vnitřní spalování a 18 bylo dieselových. Společnost v této době zaměstnávala 20 pracovníků.
1935 – první veletrh
Lombardini se účastní svého prvního veletrhu: zemědělský veletrh ve Veroně.
5. března 1941 – intuice p. Lombardini
V letech 1941–1950 měl Adelmo Lombardini intuici rostoucí poptávky po motorizovaných nástrojích, jejichž cílem bylo snížit lidskou činnost a naopak zvýšit produkci v zemědělství. Po 2. světové válce silná hospodářská repríza generovala přestavbu umožňující společnosti rychle rozšířit své podnikání, a to zejména díky růstu odvětví.
3. února 1950 – první vývoz
Firma dokončila svou první objednávku motorů pro indický trh.
5. ledna 1957
Zahájena výroba z řady LA motorů (vzduchem chlazené dieselové jednoválcové motory).
6. února 1957 – ocenění
2. června 1957
Adelmo Lombardini přijal nominaci Cavaliere del Lavoro.
28. července 1959
Sortiment byl rozšířen díky výrobě prvního pásového zemědělského traktoru: na Castoro.
10. března 1963 – rozšíření výrobního závodu
V roce 1963 postoupil růst společnosti až do rozšíření výrobních kapacit o Gallianovu ulici, do nové továrny v Pieve, poblíž Reggio Emilia. Ve stejném období pomohlo firmu dostat ze země první skutečné mezinárodní úsilí.
10. září 1963 – znak jako symbol obchodního rozvoje
V září 1963 pracovala firma na novém symbolu Lombardini, které bylo umístěno na vodárenské věži továrny Pieve.
10. října 1963
Byla rozšířena síť služeb i prodeje.
11. listopadu 1963
Zemědělský veletrh v Hong Kongu.
12. listopadu 1963 – Internacionalizace
1964
Lombardini založil svou první zahraniční pobočku ve Francii.
18. září 1965
Dobytí Pyrenejského poloostrova.
1965
Otevřeny nové kanceláře ve Španělsku.
1967
Otevřena nová kancelář také v Německu.
1
970
V roce 1970 společnost investovala do technologického rozvoje. Lombardini produkoval první malou náhradu s přímým vstřikováním paliva a systémem, který je schopen běžet na 3 600 otáčkách za minutu.
1978
Americký úřad byl otevřen v Duluthu v Minnesotě.
2. ledna 1978
Lombardini se stěhoval do Číny, konkrétně do Pekingu.
1979
Tento rok byl rozhodujícím pro rozvoj společnosti: bylo založeno R & D Centre. To bylo věnováno Francu Lombardinimu, který předčasně zemřel v roce 1980.
31. října 1987 – Lombardini a charita
Paris du Coeur se konala souběžně s Paris Dakar: Lombardini daroval občanům a obcím na trase závodu čerpadla s motorovým pohonem.
1988
Díky konstantnímu úsilí o zvýšení technologické úrovně výrobků společnost uvedla v roce 1988 na trh řadu vznětových motorů chlazených vodou.
29. listopadu 1988 – 3 000 000 motorů
Tří milióntý motor sjel z výrobní linky, což bylo důležitým krokem.
11. června 1989 – růst trhu
V roce 1989 byla otevřena nová kancelář v Anglii a byly podepsány dohody s rozvojovými zeměmi, čímž došlo k rozšíření exportních trhů společnosti.
26. srpna 1992 – počátek devadesátých let
Na počátku devadesátých let firma stále tlačila na růst, a to především pokračující politikou ve zlepšování technologií produktových řad. To vyústilo v obnovení výrobních strategií ve všech závodech.
30. dubna 1999 – konsolidace
Společnost dosáhla ISO 9001 – certifikaci kvality.
16. leden 2000
Byl otevřen závod na výrobu high-tech CHD v Martinu na Slovensku.
26. srpna 2001 – pohled na východ
V roce 2001 byl otevřen nový závod v Aurangbad v Indii. Speciální montážní linky pro dieselové jednoválcové motory byly nejlepší pro lehká motorová vozidla indického trhu používaná k přepravě zboží i cestujících.
25. července 2002 – životní prostředí na pracovišti
V roce 2002 získala firma za standard kvality životního prostředí certifikaci a specifickou normu QS9000, které jsou určeny firmám podnikajícím v automobilovém průmyslu.
2006 – nová reference – narození CT
CT Move byl „vypuštěn“ nejmenší dvouválcový common rail speciálně pro microcars.
12. prosince 2007 – připojení k KOHLER Group
Oblast Diesel Lombardini byl rozšířena o benzinové motory (0-40 hp) Kohler, zvláště vhodné pro Lawn & Gardens. V roce 2007 se připojila firma Lombardini ke Kohler Group. Působí ve Wisconsinu a je jednou z největších soukromých společností ve Spojených státech. Lombardini je třetím světovým producentem dieselových motorů (až 50 kW) a má vedoucí postavení na tomto segmentu trhu, což přispívá k firemnímu růstu.
2011 – Bold & Gracious Tour
Kohler organizoval Bold & Gracious Tour – dobrodružství, tři holky, pět zemí. Kohler sekačka „překročila“ hranice Evropy. Cesta dlouhá 2 000 km, z Oxfordu do Reggio Emilia, proběhla v přítomnosti prodejců.
2. ledna 2011 – KDI Kohler Direct Injection (přímé vstřikování)
První vznětové motory značky Kohler byly kompletně vyrobeny v Itálii. KDI Kohler přímé vstřikování bylo „vypuštěno“ do celého světa živou akcí – on-line cestou.
3. ledna 2012 – budoucnost nikdy nekončí
Aktualizace produktových řad pokračuje! Kohler uvedl na trh KD15 a vzduchově chlazený vznětový jednoválec.