BRIGGS+STRATTON

Historie Briggs & Stratton

 

Začátky (1908–1920)

Briggs & Stratton

V roce 1908 začala neformální spolupráce mezi Stephenem F. Briggsem a Haroldem M. Strattonem. Toto obchodní partnerství, které vedlo až k založení Briggs & Stratton Corporation, oslavilo sté výročí. Tato společnost, s centrálou v Milwaukee ve Wisconsinu, se rozvinula v organizaci, která vyrábí motory a koncové výrobky pro celý svět.

V rámci počáteční spolupráce byl Briggs vynálezcem a Stratton investorem. Nejdříve podnikali v oblasti obchodu s výrobky automobilového průmyslu. Odtud Briggs & Stratton pokročili k výrobě automobilových dílů. Mezi produkty, které společnost pro automobilový průmysl vyráběla byly zámky, přepínače a zapalovače. V roce 1910 začlenili Briggs & Stratton do výroby startéry, které se díky vzrůstající poptávce po automobilech staly první stálicí mezi výrobky této společnosti.

Zakladatelé Briggs & Stratton – Harold Stratton a Stephen Briggs berou J Flyer, který byl poháněn motorovým kolem, na odpolední projížďku.

V roce 1919 získali a převzali výrobu motorového kola A. O. Smith Motor Wheel. Toto motorové kolo bylo použito jako pohon pro jízdní kola a Briggs & Stratton Flyer, čtyřkolové motorové vozidlo podobné motokáře. S motorovým kolem a později vozidlem Flyer dokázali Briggs & Stratton nabídnout zákazníkům jeden z prvních nízkonákladových dopravních prostředků.

Dále byl vytvořen stacionární motor typu „P“, který způsobil revoluci v průmyslu čtyřdobých benzínových motorů a pomohl společnosti Briggs& Stratton stát se největšími světovými výrobci benzínových motorů chlazených vzduchem. Výrobce motoru typu „P“ a následujících modelů poskytl přenosný, spolehlivý a praktický způsob pohonu mnoha strojních zařízení

Mezi zařízení poháněná tímto novým motorem patřily pračky, zahradní traktory, kultivátory a generátory. Díky tomu dali Briggs & Stratton lidem možnost dosáhnout čehokoliv, co ve svém běžném životě potřebovali.

 

Motory a servis (1920–1960)

Logo společnostiBriggs & Stratton poskytovali lidem motorový pohon ve všech aspektech jejich života. Aby vyhověli poptávce po malých motorech během třicátých let, vyvinuli několik nových modelů. Tyto přenosné motory byly nejdříve využívány v zemědělství a v armádě, ale brzy se jejich použití rozšířilo.

V roce 1930 založili Briggs & Stratton celostátní servisní organizaci, k čemuž využili nezávislé autorizované distributory. Tato distribuční centra řízená vyškoleným personálem poskytovala náhradní díly, specializované nářadí a opravy motorů.

Návrhy, výroba a servis – to jsou komponenty potřebné k získání světového postavení a všechny byly uplatněny pod vedením Charlese Coughlina, který byl prezidentem společnosti v letech 1935–1972. Coughlin vedl firmu úspěšně během 2. světové války, v době problematických vztahů s dělnictvem, a obdobím neuvěřitelného růstu v letech po válce. I Harvard Business School následně ocenila genialitu tohoto průmyslníka.

Charles L. Coughlin byl prezidentem Briggs & Stratton v letech 1935 to 1972. Společnost vedl během 2. světové války, obdobím problematických vztahů s dělnictvem, a obdobím neuvěřitelného růstu v poválečném období. Tento vynikající průmyslník nikdy nezapomněl na svůj prostý původ v jižní Dakotě a byl uznáván všemi, kdo ho znali.

 

Hýbeme světem (1960–980)

Díky expanzi obyvatelstva do příměstských oblastí, prudce vzrůstal obchod se zahradnickou technikou a travní sekačky, do nichž se perfektně hodily motory Briggs & Stratton, se staly nedílnou částí života na předměstí.

Během 60. let rozšířili Briggs & Stratton výrobu ve svém závodě v Milwaukee díky vzrůstající poptávce po jejich výrobcích. Briggs & Stratton se soustředili na dva cíle: zdokonalení tohoto malého motoru a nalezení způsobu, jak držet krok s poptávkou trhu.

V čele snahy o expanzi a neustálého zdokonalování výrobků v této době stáli předseda Fred Stratton a CEO Vince Shiely. K těmto zdokonalením patřilo startování Easy-Spin®, tlumiče LoToneTM a automatický sytič. Briggs & Stratton také představili mnoho nových řad produktů, aby splnili požadavky rostoucího trhu. Tyto produktové řady zahrnovaly The Quiet Power Engine (tichý motor), The Opposed Twin Engine a řadu motorů I/C®.

V polovině sedmdesátých let se Briggs & Stratton ocitli tváří v tvář prvnímu závažnému ohrožení jejich vedoucí pozice na trhu vzduchem chlazených motorů, když Japonští výrobci motorů, povzbuzeni oslabeným yenem, začali konkurovat v průmyslu s malými motory. Avšak, i když byly malé motory základem podnikání společnosti Briggs & Straftton, část dopadu nové konkurence byla absorbována, protože automobilové zámky a klíče stále představovaly 10 % ročního prodeje. Protože dodávali 40 % zboží na trh v hodnotě 50 milionu dolarů, museli dvakrát rozšířit závod na výrobu zámků a klíčů.

Nedostatek paliva v sedmdesátých letech společně s přibývajícími otázkami ohledně ochrany životního prostředí, přiměly Briggs & Stratton zajímat se o výrobu elektrických motorů pro využití v zahradní technice. V roce 1980 vyvinuli Briggs & Stratton neobvyklý prototyp vozidla – hybridní automobil na benzín a elektřinu. Toto elektrické auto bylo vybaveno malým dvouválcovým, čtyřdobým motorem. Tyto dva typy pohonu mohly být použity nezávisle nebo v tandemu, podle potřeb uživatele.

 

Jedeme dál (1980–1995)

Nástup cenově přístupných a kvalitních japonských motorů na trh, společně s požadavkem maloobchodníků na nízké ceny znamenal pro společnost zásadní výzvu.

Briggs & Stratton na ni odpověděli reorganizací divizí zaměřených na výrobky, rozšířením produktových řad o průmyslové a komerční řady motorů Vanguard® a také rozšířením své působnosti na lukrativních zahraničních trzích.

 

Síla v nás (2000–2010)

Síla v násTodd Teske – nový prezident a CEO Briggs & Stratton společně s bývalým CEO Johnem Shielym pokračovali v cestě za úspěšnou budoucností. Tato budoucnost znamenala také zahájení obchodu s konečnými produkty.

V roce 2000 koupili Briggs & Stratton společnost Generac Portable Products Systems, která vyráběla tlakové myčky, generátory, čerpadla a další výrobky do domácnosti.

V roce 2004 získala společnost Simplicity Manufacturing předního konstruktéra a prodejce široké škály kvalitního venkovního zařízení používaného v zahradnické technice pro domácí i komerční využití. Tato akvizice zahrnovala značky Snapper, Snapper-Pro, Giant-Vac a Ferris.

Jak narůstalo zastoupení firmy na trhu s konečnými produkty, došlo k její restrukturalizaci tak, aby mohla efektivněji splňovat požadavky trhu. V roce 2006 rozdělili Briggs & Stratton své různé části do čtyřech hlavních oblastí podnikání: motory, zahrada, domácnost a mezinárodní produkty.

Brzy po těchto strategických změnách společnost Briggs& Stratton také odhalila nové moto své značky „The Power Within“.  Nová kampaň měla za cíl sdílet emocionální propojení se svými zákazníky a klást důraz na 101 let starou tradici, silné stránky firmy a hodnotu nezávislého ducha, který stojí za jejich produktovými řadami.

Společnost Briggs & Stratton věří, že uvnitř každého z nich je motor, který je žene dál. Důkazem toho jsou zákazníci firmy, jimž každá vykonaná práce přináší obrovský pocit hrdosti a spokojenosti. Společnost Briggs & Stratton se zavázala svým zákazníkům poskytovat takové výrobky, které jim pomohou těchto úspěchů dosáhnout.
 

270067, 270093, 270209, 270251, 270447, 270528, 270579, 270782, 270843, 270848, 270973, 270979, 270998, 271141, 271271, 271466, 271794, 271933, 271962, 272218, 272235, 272403, 272405, 272477, 272490, 272533, 272922, 273356, 273638, 27987, 298090, 390492, 390930, 392286, 392308, 392642, 393292, 393406, 393725, 393957, 393959, 394018, 394019, 394358, 395027, 396424, 397795, 399039, 399806, 399877, 399959, 399968, 491021, 491056, 491384, 491435, 491519, 491588, 491950, 492056, 492836, 492889, 492932, 492947, 493206, 493629, 493909, 493910, 494511, 494586, 496077, 496894, 497725, 498596, 499486, 499532, 541.010.2, 541.011.2, 541.019.2, 541.027.2, 541.037.2, 541.038.2, 541.050.2, 541.052.2, 541.053.2, 541.061.2, 541.065.2, 541.070.2, 541.071.5, 541.073.2, 594146, 613231, 690610, 692446, 692496, 692513, 692519, 692520, 710265, 710266, 710267, 710268, 805113, 805255, 805267, 806232, 807894, 820311, M 509

Původní čísla uvedená v katalogu slouží výhradně k jednoznačné identifikaci požadovaného filtru nebo dílu. Ve většině případů poskytujeme plnohodnotné náhrady, přičemž garantujeme parametry odpovídající originálním filtrům a dílům. Nemáme žádný vztah s výrobci. Čísla filtrů, dílů a názvy jsou používány pouze pro účely srovnávacích tabulek. Všechny uvedené obchodní názvy jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných majitelů.

Poptávka filtru nebo dílu

Pokud požadovaný filtr nebo díl nenaleznete, neznamená to, že jej nemáme v sortimentu a nelze nabídnout. Data v katalogu na webových stránkách pravidelně aktualizujeme, ale data nejsou nikdy zcela kompletní, protože neustále přibývají nové položky. V takovém případě nás prosím kontaktujte telefonicky na +420 545 215 920 nebo e-mailem na  info@c-filter.cz. Tento způsob komunikace můžete také použít v případě, že se Vám nechce vyplňovat nebo Vám nejde odeslat Poptávkový formulář.

Původní čísla uvedená v katalogu slouží výhradně k jednoznačné identifikaci požadovaného filtru nebo dílu. Ve většině případů poskytujeme plnohodnotné náhrady, přičemž garantujeme parametry odpovídající originálním filtrům a dílům. Nemáme žádný vztah s výrobci. Čísla filtrů, dílů a názvy jsou používány pouze pro účely srovnávacích tabulek. Všechny uvedené obchodní názvy jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných majitelů.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.