PRÁVĚ ZAČÍNÁME
To, že jsme s naší značkou Mopar na správné cestě víme od prvopočátku, když jsme již 1. srpna 1937 vstoupili na trh se zbrusu novou sérií nemrznoucích přípravků a postupem času si dokázali vybudovat kompletní servisní síť, včetně zajištění náhradních dílů a odborného personálu se specializací na vozidla FCA po celém světě. Pojďme v krátkosti nahlédnout do historie...
PODPORA OZBROJENÝCH SIL A POZDĚJI I MASOVÁ DISTRIBUCE.
Po období čtyřicátých let dvacátého století, kdy byla činnost firmy primárně zaměřena na výrobu dílů, zbraní a vozidel pro jednotky bojující na frontách 2. světové války, následovala éra padesátých let nesoucí se v duchu další expanze značky Mopar, a to nejprve zavedením celé řady produktů určených pro vozidla značky Chrysler, poté v roce 1953 opětovným otevřením rozlehlého skladiště náhradních dílů firmy Mopar ve městě Center Line (stát Michigan), které funguje dodnes.
USPOKOJENÍ POPTÁVKY PO VYSOKÉM VÝKONU
Během šedesátých a počátkem sedmdesátých let minulého století se mohli příznivci výkonných automobilů s důvěrou obrátit na značku Mopar, a bylo jim naprosto jasné, že dostávají právě to, co potřebují. Sestava produktů byla dále obohacena o elektrické a skleněné položky, stejně jako o díly a motory pro závodní vozy a další automobily jako Dodge Dart a Plymouth Barracuda HEMI. V 70. letech začala firma Mopar jako první realizovat systém přesně určených dodávek dílů a rovněž nastavila nový standard služeb pro prodejce.
EXPANZE DO JINÝCH SMĚRŮ.
Společnost Mopar se nadále rozrůstala i v osmdesátých a devadesátých létech dvacátého století, a to konkrétně přechodem od pouhé nabídky dílů a služeb na celkovou péči o zákazníka, jak ji známe v současné podobě. Portfolio produktů značky Mopar se v roce 1987 rozrostlo o značku Jeep a v 90. letech byl navíc zahájen vzdělávací program CAP (Mopar College Automotive Program), jehož absolventi patří dnes k nejlepším technikům a specialistům v oboru.
NOVÉ STOLETÍ VE ZNAMENÍ NOVÝCH ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB.
S novým tisíciletím přicházejí i nové výzvy v oblasti školení, rozvoje technologií a zvyšování spokojenosti zákazníků, což bylo patrné zejména v roce 2008, kdy byla zavedena služba Mopar Express Lane nabízející možnost rychlé výměny oleje a dalších servisních úkonů, jež zcela změnila způsob, jakým zákazníci vnímali služby u svých prodejců. A pak to byly technologické inovace, díky nimž se značka Mopar dostala řidičům doslova na dosah ruky, jako například první aplikace pro chytré telefony v roce 2010 a v roce 2012 produkt wiADVISOR, první nástroj pro vyřizování služeb pomocí tabletu.
DALŠÍ PROPOJOVÁNÍ A GLOBÁLNÍ ROZŠIŘOVÁNÍ
V budoucnu hodlá firma Mopar pokračovat v expanzi na globální trhy, což v praxi znamená proniknout na více než sto padesát trhů, na nichž působíme v současnosti. Předpokládáme, že náš rámec působnosti bude i nadále zahrnovat kvalitní servis na více než 1750 místech určených pro zajištění služby Mopar Express Lane fungujících ve více než 20 zemích po celém světě, dále vývoj a výrobu dílů a příslušenství koncipovaných ke zprostředkování dokonalého požitku z jízdy. Firma Mopar hodlá i v příštích letech zprostředkovávat majitelům vozidel FCA ty nejlepší zákaznické služby.